خرید پارچه خز ایرانی بالران

پارچه خز ایرانی دارای انواع متفاوتی می باشد که تهیه شده از الیاف طبیعی و مصنوعی هستند این نوع از پارچه دارای نرمی و لطافت بسیار بالایی است و پرزهای آنها به صورت کوتاه و بلند وجود دارد و در زمینه تولید پوشاک گرم زمستانه به فراوانی مورد استفاده قرار می گیرند. خرید پارچه خز ایرانی بالران از سوی این مرکز خرید همیشه در بالاترین کیفیت ممکن با نازلترین قیمت ها امکان پذیر می‌باشد و خرید آن از طریق روش‌های مستقیم و غیر مستقیم امکانپذیر است پس از هر جایی می توان به راحتی پارچه مورد نظر خود را انتخاب کرد.

خرید پارچه خز ایرانی بالران

شناخت انواع پارچه خز ایرانی

شناخت انواع پارچه خز ایرانی پارچه خز به آن دسته از پارچه اطلاق می شود که دارای پرز های کوتاه و بلند می باشد تراکم پرز در پارچه خز بسیار بالا است به همین دلیل نرمی و لطافت آن خیلی زیاد می باشد و بر اساس همین نرم بودن و لطافت بالا در صنایع تولید پوشاک به خصوص پوشاک زمستانه مانند انواع کت و پالتو مورد استفاده قرار می گیرند.

پرز پارچه خز مقاومت بسیار زیادی در برابر کنده شدن دارد و به خاطر کیفیت جنس بسیار خوبی هم که دارد قابل شستشو می باشند و نسبت به مواد شوینده و رطوبت حساسیت نشان می دهند و به همین دلیل می توان آنها را در هنگام کثیف شدن با اطمینان خاطر به راحتی توسط دست و یا ماشین لباسشویی شست و شو داد.

پارچه های خز ایرانی دارای انواع طبیعی و مصنوعی می‌باشند که برای تولید آنها از الیاف طبیعی و مصنوعی استفاده می کنند و جنس بسیار سبکی هم دارند این پارچه ها قادر به تولید گرمای بسیار زیادی هستند و همانطور که گفته شد برای تولید پوشاک به فراوانی مورد استفاده قرار داده می شوند تنوع رنگی در بین انواع پارچه ها بسیار زیاد می باشد و دارای انواع معمولی و طرح دار هم هستند.

عرضه پارچه خز پرز بلند

عرضه پارچه خز پرز بلند عرضه پارچه خز پرز بلند از سوی این مرکز در بهترین کیفیت به صورت کلی با قیمت مناسب به سایر نقاط داخلی کشور انجام می گیرد با توجه به اینکه پارچه خز در زمینه تولید البسه گرم بسیار پر استفاده می باشد بنابراین عرضه آن به صورت پیوسته با قیمت مناسب انجام می پذیرد.

برای عرضه کردن پارچه خز از روش های مختلفی استفاده می کنند و همیشه نوعی از این پارچه را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند که هم کیفیت بسیار بالایی دارد و همین که قیمت آن بسیار منصفانه در نظر گرفته شده است و البته عرضه این پارچه در طرح و رنگ و اندازه دلخواه مشتریان انجام می‌پذیرد و همیشه هم برای عرضه شدن موجود است.

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *