خرید و فروش پارچه خز سفید در تهران

پارچه خز سفید پرزبلند ایرانی

خرید و فروش پارچه خز سفید در تهران تا حد زیادی در مراکز فروش و فروشگاههای عرضه انواع پارچه انجام میگیرد. فروشندگان خوب میدانند که با خرید کردن از بهترین مرکز پخش عمده این محصول میتوانند نیاز بازار خود را با قیمتی بسیار مناسب و ارزان برطرف کنند.

زمانی که میخواهیم خز سفید را در بازار خرید کنیم با انواع مختلفی از این محصول مواجه میشویم. توصیه ما به شما که خواهان این محصول هستید اینست که حتما اطلاعات کافی را قبل از انجام خرید در این زمینه کسب کنید تا مشکلی در زمان خرید نداشته باشید.

 

پارچه خز سفید ایرانی

خرید پارچه خز گلوریا

پارچه خز گلوریا پارچه ای است با قیمت مناسب و کیفیت مناسب جهت تولید انواع پادری کوسن پاف و…

جهت دیدن لیست قیمت و سایر ویژگیهای خز گلوریا وارد این صفحه شوید.

"</a

خرید خز در تهران

گروه تولیدی و بازرگانی یورد این امکان را برای تمام مشتریان فراهم کرده تا از طریق اینستاگرام و به صورت آنلاین پارچه های خود را به مقدار کم یا به اصطلاح بازاری متری تهیه کنند. همچنین برای خرید عمده و طاقه ای میتوانید از طریق سفارش مستقیم و تماس با دفتر فروش و یا مراجعه حضوری بهترین خرید را انجام دهند.

 

پارچه خز سفید گلوریا

 

تولید انواع پارچه خز در ایران

خز سفید ایرانی پرز بلند از نظر کیفیت و قیمت  به پنج دسته تقسیم میشود که هر کدام از این خزها دارای ویژگیهای منحصر به فردی میباشد.

انواع خز سفید ایرانی به ترتیب کیفیت به شرح ذیل است:

  1.  خز فنسی
  2. خز ماهور
  3.  خز بیور
  4. خز گلوریا
  5. خز پرز بلند

بزرگترین کارخانجات تولید این نوع پارچه ها در شهرهای مشهد و قزوین مستقر هستند.

 

تولیدی پارچه خز سفید ایرانی

 

کارخانه پارچه خز در مشهد

شهرستان مشهد در زمینه تولید انواع پارچه خصوصا خز بسیار فعال میباشد و بیش از ۶۰% از نیاز های بازار ایران را فراهم میکند. تولید خز در این استان آنقدر رونق دارد که کشور ما را در منطقه جزو بزرگترین تولید کنندگان انواع  خزو پولیش کرده است.  خز سفید نمونه بارز این محصولات است که جزو پر طرفدارترین انواع پارچه در ایران و جهان است.

 

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *