خرید عمده پارچه خز ایرانی

یکی از بهترین و با کیفیت ترین انواع پارچه های نسبتا ضخیم برای تولید انواع پالتو و کت برای ایام و روز های سرد پاییز و زمستان استفاده از انواع پارچه های بسیار زیبا خز است این کالا در کشور در تنوعی بالا از رنگ و طرح و با کیفیت عالی تولید می شود و یک گزینه بسیار جذاب برای تمام بانوان با سلیقه است.

تولید کننده انواع پارچه خز ایرانی این پارچه بسیار با کیفیت و درجه یک را به صورت خرید عمده با قیمتی بسیار عادلانه و مناسب در اختیار تمام مصرف‌ کنندگان قرار داده است.

خرید عمده پارچه خز ایرانی

بهترین روش شست و شوی پارچه

بهترین روش شست و شوی پارچه پارچه های خز یکی از انواع پارچه ها هستند که دارای بافتی بسيار خاص است و می توان آن را با پرز های معمولی و بلند و در انواع رنگ و طرح و جنس مانند پارچه شادیلون در بازار پارچه یافت کرد پارچه خز را معمولا برای تهیه و دوخت انواع پالتو و کت استفاده می کنند و بسيار از بانوان تنها برای دور یقه و گاهی نیز برای سر آستین های خود از پارچه خز تهیه می کنند که در همین حد نیز خز چندین برابر به زیبایی لباس می افزاید.

اما اگر پالتو و یا کتی از جنس خز دارید و یا از پارچه خز به عنوان خرج کار روی لباسی گران قیمت استفاده کرده اید بهتر است تا لباس را با دست بشویید زیرا پارچه های خز بسیار حساس هستند و تنها با یکی دوبار در ماشین لباسشویی قرار گرفتن زیبایی و کیفیت اولیه خود را از دست می دهند کافی است شما با شوینده ای ملایم پارچه خز را به آرامی بشویید و سپس آن را برای خشک کردن آماده کنید.

تولید پارچه خز خارجی عمده

تولید پارچه خز خارجی عمده تولید کننده پارچه خز عمده این پارچه بسیار زیبا و مطلوب برای فصل های سرد مانند پاییز و زمستان از بهترین مواد اولیه و در انواع رنگ و طرح با پرز های معمولی یا بلند تولید و محصول را در تمام بازار پارچه و با قیمت بسیار مناسب و عادلانه توزیع و در دسترس تمام بانوان خوش سليقه قرار داده تا ایشان بتوانند برای دوخت انواع لباس های گرم از این پارچه استفاده کنند.

تولید کننده پارچه خز خارجی این کالای بسیار شکیل را با شرایطی بسیار عالی و آسان و حتی به صورت سفارش پارچه خز در اختیار تمام متقاضیان قرار داده و شما می توانید انواع پارچه خز را به صورت عمده و یا حتی جزئی از وارد کننده پارچه درخواست کنید و فروشنده در این مورد خود را موظف کرده تا انواع این پارچه را با قیمتی مناسب و در اسرع وقت در اختیار متقاضی قرار دهد.

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *